Jak założyć sklep z odzieżą?

Założenie sklepu z odzieżą wymaga przemyślanego planu działania. Zawsze jednak można się zdecydować na współpracę franczyzową. Doskonałym wyborem w tej kategorii będzie Moodo. To ogromna szansa na wejście do świata odzieży i mody, a także rozpoczęcie swojej przygody z szeroko rozumianym biznesem. Jak jednak wygląda ta współpraca od środka, na jakie benefity można liczyć i jakie wymagania obejmują potencjalnych franczyzobiorców?

Franczyza Moodo – najważniejsze zalety

Dobrą wiadomością jest to, że współpraca franczyzowa Moodo opiera się na przejrzystych i jasnych warunkach, a zdecydować mogą się na nią wszystkie te osoby, które już od dłuższego czasu zastanawiały się nad założeniem sklepu odzieżowego. Jak to wszystko wygląda w praktyce? Otóż franczyzobiorcy mogą liczyć na wsparcie produktowe, otrzymanie budżetu marketingowego, wsparcie przy rekrutacji personelu oraz uczestnictwo w rozmaitych szkoleniach i akcje promocyjne. Franczyzobiorca znajduje się też pod fachową i czujną opieką Kierownika Regionalnego, a jednocześnie otrzymuje regularny dostęp do materiałów szkoleniowych i marketingowych oraz programów lojalnościowych. Dzięki temu zyskuje się szanse na spróbowanie swoich sił w branży modowej pod szyldem Moodo, zachowując przy tym odpowiednie standardy jakości, obsługi klienta oraz wyposażenia sklepu odzieżowego.

Współpraca franczyzowa Moodo – jakie są wymagania?

Rozpoczęcie współpracy franczyzowej z Moodo wcale nie jest zbyt skomplikowane, chociaż zainteresowane osoby muszą spełnić kilka podstawowych wymagań, a konkretniej:

  • podpisać umowę franczyzy i umowę RODO,
  • dostarczyć weksel in blanco,
  • być osobą przedsiębiorczą, zaangażowaną w prowadzenie biznesu, z pozytywnym nastawieniem do klienta, umiejącą kierować zespołem, znającą się na obsłudze komputera i zmotywowaną do pracy,
  • przygotować się na opłaty licencyjne w kwocie 1200 złotych za rok,
  • przygotować się na nakłady budowlane oraz wyposażenie salonu, zgodnie z przygotowanym kosztorysem.

Korzystając z promocji dla nowych sklepów można liczyć na uniknięcie kaucji, która w przypadku braku występowania promocji wynosi 15 tysięcy złotych.

Franczyza z Moodo – na jakie benefity można liczyć? Realizowanie współpracy krok po kroku

Dla wielu osób franczyza z Moodo może się okazać strzałem w dziesiątkę, a nowi właściciele salonów mogą liczyć na sporo benefitów. Jeden z nich został już wspomniany wcześniej – brak kaucji dla nowych sklepów w wyniku zastosowanej akcji promocyjnej. Inne benefity to:

  • budżet marketingowy do wykorzystania na otwarcie salonu z odzieżą – w wysokości 2000 złotych,
  • wyższa prowizja przez 3 pierwsze miesiące działalności nowego sklepu odzieżowego pod szyldem Moodo – aż o 5 punktów procentowych.

Jak rozpocząć współpracę z Moodo? W bardzo prosty sposób! Wystarczy skontaktować się z przedstawicielem Moodo przy pomocy formularza kontaktowego, wiadomości e-mail czy też telefonu komórkowego, a następnie spotkać się z Dyrektorem do spraw Ekspansji. To właśnie na tym spotkaniu potencjalni franczyzobiorcy przedstawią swoje oczekiwania i omówią kompleksowe zasady współpracy. Potem pozostanie już tylko podpisać niezbędne umowy, przejść szkolenia, wynająć lokal i zająć się rekrutacją personelu.